GTM
Google Tag Manager
Natrackujeme Vám všetko čo potrebujete. V Google Tag manager máte všetko pohromade, bez nahadzovania ďalších zbytočných skriptov do webu.
Natrackovaných tagov


Značky (tagy) v Google Tag Manager (GTM)
sú to fragmenty kódu alebo konfigurácie, ktoré sa implementujú na webovú stránku a slúžia na zbieranie údajov alebo vykonávanie určitých akcií. Tieto značky sa používajú na sledovanie správania sa používateľov, analýzu návštevnosti webovej stránky, meranie konverzií a ďalšie marketingové a analytické účely.
Príklady značiek :
- Google Analytics GA4
- Sledovanie konverzie Google Ads
- Facebook Pixel


Spúšťače v Google Tag Manager (GTM)
Určujú, kedy sa má vyvolať určitý tag alebo skript na webovej stránke. Tieto spúšťače sú konfigurované podľa rôznych podmienok, ako sú napríklad načítanie stránky, kliknutie na prvok, odchod z webovej stránky a podobne
- Presnosť
- Bez potreby úpravy kódu webu
- Flexibilnosť merania


Premenné v Google Tag Manager (GTM)
Sú to hodnoty, ktoré môžu byť statické (napríklad pevná hodnota) alebo dynamické (napríklad hodnota získaná zo zdroja, ako je URL adresa stránky, obsah prvku na stránke, dátum a čas a podobne).
- Dynamickosť
- Viacúčelovosť
- Zdieľanie hodnôt


Natrackujeme všetko na mieru pre Vás
Aby sme Vám dokázali natrackovať rôzne konverzie na Váš web, potrebujeme :
- Nahodený GTM na webe
- Prístup do Vášho GTM
- Správnu dátovú vrstvu na webe


Prečo s nami spolupracovať?

Sme odborníci na Google reklamu
Ovládame všetky nástroje potrebné pre správne Google kampane. Stačí sa nám ozvať a určite Vám pomôžeme.


Potrebujete pomôcť?
Pomôžeme Vám ohľadom všetkých možností trackovania. Nastavíme Vám potrebné konverzie a komplet meranie pre Váš web bez potrebných zásahov do kódu webu.