Vytvorenie a nastavenie Google Merchant Center

Google Merchant Center je platforma, ktorú poskytuje spoločnosť Google na spravovanie a zdieľanie informácií o produktových katalógoch. Umožňuje nahrať detailné informácie o produktoch, ako sú obrázky, popisy, ceny a dostupnosť, čo potom pomáha v zobrazení reklám a výsledkov vyhľadávania vo službách ako Google Shopping.

Výhody používania Google Merchant Center:

  • Zvýšená viditeľnosť: Zobrazovanie vašich produktov v Nákupy Google a ďalších kanáloch Google vám môže pomôcť osloviť širšie publikum a zvýšiť povedomie o vašej značke.
  • Viac predaja: Zobrazovanie produktov s relevantnými informáciami a cenami môže viesť k vyššej miere preklikov a konverzií.
  • Lepšie analytické údaje: GMC vám poskytuje podrobné informácie o tom, ako si vaše produkty vedú v rôznych kanáloch, takže môžete optimalizovať svoje kampane a dosiahnuť lepšie výsledky.
  • Jednoduchá integrácia: GMC sa ľahko integruje s rôznymi platformami e-commerce, ako sú Shopify, WooCommerce a Magento, Shoptet a iné.

Špecifické informácie o Google Merchant Center pre slovenské e-shopy:

Povinné elementy produktov pre slovenský trh:

  • id produktu
  • Názov produktu
  • Popis produktu
  • URL produktu
  • Obrázok produktu
  • Cena produktu
  • Dostupnosť produktu
  • Stav produktu
  • Značka produktu
  • Kategória produktu
  • GTIN (Global Trade Item Number)

S komplet nastavením a prepojením s Google ads Vám pomôžeme

Pre správne nastavenie Shoppingovej (nákupnej ) kampane na Google je potrebné mať správne nastavený Google Merchant a následne správne prepojený s Google ads.

Je dôležitá mať správne nastavený a aktualizovaný feed, ktorý zadávame do Google Merchant. 

V súvislosti s e-commerce, produktový feed je súbor dát, ktorý obsahuje informácie o produktoch, ktoré predávate vo vašom internetovom obchode. Tieto dáty sa zvyčajne exportujú do súboru vo formáte ako napríklad XML.

Krabicové riešenia eshopov ako Shoptet, Upgates, Eshop-rychle a ďalšie majú feed predpripravený. Ak používate CMS ako napr. wordpress feed potrebujete vytvoriť a správne zadať parametre. S komplet nastavením Vám vieme pomôcť. 

Najčastejšie Vaše otázky

Ak máte iné otázky, tak nás kontaktujte.

Koľko stojí spravovanie Google reklamy na mesiac ?

Cena sa pohybuje od 200eur+ dph.

Koľko potrebujem vložiť do Google reklamy, aby to malo význam?

Rozpočet kampaní si dohodneme individuálne pred spustením reklamy. Minimálne odporúčame 10 eur/ deň.

Čo potrebujem k tomu aby sme mohli s Vami začať spoluprácu ? 

Potrebný je úvodný videocall, ktorý potrvá 15-30 minút a tam sa dohodneme na podrobnostiach.

Postaráte sa komplet o naše kampane ? Čo je zahrnuté v cene ?

V cene je zahrnutá komplet optimalizácia Vašich kampaní, pravidelný report a konzultácia s Vami.

Ako sa dozviem výsledky Vašej práce ?

Pravidelne každý mesiac Vám pošleme podrobný report výsledkov z reklamy.

Máte záujem o nastavenie a spravovanie Google Merchant Center ?

V | Všetky práva vyhradené | Venalicium.sk